divendres, de setembre 26, 2008


Jeff Mills & Montpelier Philharmonic Orchestra

Al papá le gustaban las orquestas. Glenn Miller con su Pensailvania 6-5000, Moonlight Serenade, In the mood y otas lindezas. A mi ni me gustaban ni no, pero estaban por ahi, recuerdo la portada de un LP con la foto de Glenn y yo pensaba que era un señor guapo y glamouroso.

A mi princesa le apasiona la musica electrónica, los "deejays" que "pinchan" y moderneces por el estilo.

Desde pequeñita en casa escuchó a Kraftwerk, sin saber que era aquello y no se si gustandole o no, imagino que no le parecian guapos en los LP, porque su estetica era poco probable que llamase la atencion en una niña de los 90.
Pero son los inventores de estas historias de sintetizadores, secuencias y platos, y yo creo que a ella algo se le quedó en las neuronas.

Entre un monton de nombres que me dice, y no recuerdo, existe una verdadera leyenda en activo, segun ella me ha contado, ya que yo soy una electroignorante.
Creo que me ha devuelto la pelota, y me ha presentado a Jeff Mills.

La curiosa mezcla de mesas, timbres , interruptores y botones de Jeff con las campanitas, chelos, trompetas, timbales y violines de la Philarmonic Orchestra de Montpelier es espectacular.

Oid , oid los vivientes !

Etiquetes de comentaris: ,

10 Comments:

Blogger g2 said...

Bons dias, yoqueostiase.

Venho ouvir mais logo.

:)

26 de setembre del 2008, a les 8:59  
Anonymous Anònim said...

Que bó que esta el "presunto" . . el "polvo tampoc esta mal, pero m'agrada mes el presunto, ja, ja, ja.

Luisa a nit estava de mal humor despres de l'assaig perque veia al director esgotat de tant d'esbelegar-se . . Conxa durant l'assaig em va comentar que tot allo li quedaba gran, ja saps lo de dirigir-nos i jo li vaig contestar que s'equivocaba a al que ens que3daba gran era a molts de nosaltres; i a les probes em remet . . no se, però em sap greu vore'l com s'esgota dirigint i repetint i el baixos i alguns tenors ja els vas escoltar, els comentaris de l'edat sobraven però estava cremada perque este xic es cremara en dos dies i crec que pot arribar a ser un bon director i fer de la Coral un cor millor.

Anima

26 de setembre del 2008, a les 10:12  
Anonymous Anònim said...

et vaig escoltar, tenies tota la rao, a alguns els queda gran, pero es lo que han estat demanant molt de temps, ara a apechugar toca i mes o menys el mateix li vaig dir a la del meu costat, ell confie amb nosaltres mes que nosaltres i no el podem defraudar,

deuriem anar el diumenge a fer un assaig extra sense que ell vinga i posarmos les piles com si siguesem un equip de futbol
ostia!

i a ell fer-li un plat de "faves con marisco" o una paella ,que aqui no deu menjar en sustancia i esta prim com un ascla..

26 de setembre del 2008, a les 10:59  
Anonymous Anònim said...

Aixo deuriem de fer i jo de fet n'estic disposta.

A mes de prim esta blanc i ullat . . . ahir quan vaig sortir dé la feïna a les 8 i pico anava per ahi amb la bossa fent temps per a l'assaig i segur que va sopar en el bar aquell del xiquet malcriat . et juro que en fa mal l'aniam de vore'l . . caramb palro com una marona, sera que m'he fet gran.

26 de setembre del 2008, a les 11:19  
Anonymous Anònim said...

no, que jo tambe em penso que soc sa mare , i no m'he fet gran , encara..
haha
a mig dia tambe estaba per ahi..
eixe xiquet es fara dolent .

el bar de nelson haha

26 de setembre del 2008, a les 11:32  
Anonymous Anònim said...

Li dire que si necessita un lloc o un despatx per fer coses en hores mortes, q jo estic prop i que pot venir al meu despatx, si vol.

26 de setembre del 2008, a les 11:40  
Anonymous Anònim said...

fabes, per favore!

26 de setembre del 2008, a les 14:48  
Anonymous Anònim said...

jo , lo malo das fabes es que luego se da el famoso "fenómeno de Entroncamento"

26 de setembre del 2008, a les 15:27  
Anonymous Anònim said...

si las fabes son buenas, no!

26 de setembre del 2008, a les 16:55  
Anonymous Anònim said...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

27 de setembre del 2008, a les 20:52  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home