dilluns, d’agost 06, 2007


THERE'S NO BUSINESS LIKE SHOW BUSINESS


Hem passat algunes aventures junts al cor, cantant, viatjant, hem rist com a descosits i hem estat preocupats als moments clau. He sigut testimoni de les teves "tiles" a València per llevar-te el "cuquet" de la panxa abans de cantar la Cançó d'amor i guerra al Palau de la Musica a la vora mateix del Túria. T'he vist vestit de soldat Francès tot "encartonat" i ple de galons. He plorat al escoltar-te cantant a la Lluna de València al casament del teu germà. Se m'ha esgarrifat la pell cada volta que he sentit un solo dels que tu fas o quan has cantat a duo amb Clara.El any passat quan cantares el Superestar ja vaig pensar que la teva veu era cada volta mes consistent, ja no eres nomes el xiquet de Conchin que cantava amb una mica de por. T'he vist créixer com a persona .

Dissabte vaig ser testimoni del teu creixement com artista. Encara que la gravació no sigues perfecta en lo que varem veure, jo en vaig tenir prou.
La teva interpretació del Oscar Lindquist al muntatge que va fer la teva escola del musical Sweet Charity es senzillament espectacular ! I no tan sols jo em vaig quedar sorpresa, la Anima es testimoni també. Que divertit !! mes a mes amb una seguretat per ballar, cantar i sobre tot parlar que em va impressionar agradablement.
Se que no deu ser fàcil per tu , però anim i endavant que veu te'n sobra i talent per interpretar també. Espero que triomfes allà on vaigues i que mai deixes de fer lo que t'agrada perquè" tu vales mucho " I no seria just que privessis al public de la teva presencia dins del mon del teatre.
Hala ! ara continua sense vacances ...i a cantar el concert de festes, que qualsevol dia estaràs per ahi de gira i nosaltres no podrem gaudir de la teva dolça veu.
Bo, no podrem al cor... perque pensem anar a veure't als escenaris de arreu del mon..


Felicitats Àngel

Etiquetes de comentaris: