diumenge, de juny 03, 2007



FELICITATS PRINCESA!


Te'n recordes? vàrem veure aquesta pel.lícula mil voltes tu i jo, les pallasades de Bert ( mami es Gonzalo?), la senyora que donava menjar als coloms ( ens feia plorar a les dues ) les malifetes de Jane i Michael, el sr Banks, que es un "chelín" mami? com entren dins de un quadro mami? com pot treure tantes coses de la bossa? eixos homes son malos? la senyora dels coloms no té per menjar mami? supercalifragilisticoespialidosoooo

Igual que escoltàrem mil voltes el casset de Los Inhumanos: me duele la cara de ser tan guapo........ soy pobre y solo pude comprar un Simca1000 bastante vulgar...mamiiiiiiiiii on esta el meu casset dels Inhumanos? (t' ho confesso: fou llançat per la finestra, ens vàrem avorrir d' escoltar-lo, ara gracies al emule el has recuperat que ho sé....) I El último de la fila: sara dulce cuentame el secreto azul que se esconde en tus ojos tibios de animal..... tu dies "saralurdes" perque quasi no savies parlar pero ja cantaves molt bé.
L'abuelita Paquita et va ensenyar: Para tus manos tumbagas Pa’ tus caprichos monedas y pa’ tu cuerpo lucirlo mantones bordaos, vestidos de seda, Maria de la O que desgrasiaita gitana tu ere teniendolo tó ... la cantaves a la radio de don Josemaria. I també va vèncer la seva reticència a parlar valencià per fer-te aprendre : el senyo Sicuà ha vingut en un cotxe de cavalls a furtar-mos les pesetes i arracar-mos els queixals.....
Jo et feia dormir, desde el dia que vas neixer, amb cançons de bressol de Victor Jara: el Duerme duerme negrito que tu mama está en el campo , I Frágil como un volantín, en los techos de Barrancas, jugaba el niño Luchín, con sus manitos moradas ....
Després et vas anar fent major pero la dolçor que sempre has tingut continua estant al teus ulls de vegades tristos mami on ha anat l'abuelito ? Al cel, carinyo. I quan torna?

Ara tens tota la vida per endavant, jo continuo sempre al teu costat per acompanyar-te i cuidar de tu, encara que no te ho semble, encara que ja no et calga la meva presencia sempre aclaparadora: "Marieti" , aquí no que es perillós, no ahi no, cuidat, no vagis, no arribes tard !!!
"madre" saps quants anys tinc? perfa !

Sempre seràs la meva bebé

Te estimo.

Sigues molt feliç, segur que ho seràs.
La teva Mami


Etiquetes de comentaris: